Mitt liv,Min blogg,Mina regler

Alla inlägg under oktober 2012

Av Justin Bieber - 31 oktober 2012 07:33

Hej hej! Här är jag dåå! Hade preciss vaknat...    

Av Justin Bieber - 30 oktober 2012 22:05

Här kommer hälften av rapplåten som jag har gjort själv...  


Julia och Wilma ni vet vilka ni är , det var ni som fick mig att känna trygghet här och där.   

Vad ska man göra utan er i alla svåra stunder, jag lovar jag svär utan er skulle jag ha gått under.

Asma och Anita, Ni är mina bästa vänner,   

Ni fanns och ni finns oavsätt vad som än händer.

Och ni fick mig att känna glädje och tårar, Ibland så händer det att båda ni sårar...

Ali och Andre     det var ni som hitta på stil, Att jag är punkare! Tror ni att jag vill!!?

Men skitsamma ni är underbara endå, Utan er här i världen så skulle allt bli svart och grå.   




Hehe, Rätt dåligt, Men det var allt jag kunde bjuda på!

Och så är det ju första gången jag skriver en låt om mina vänner!!!         


/ Evin


Av Justin Bieber - 30 oktober 2012 10:55

Wow ser man på jag har magrutor nu också   

Ne jag drev. Men idag kanske jag ska gå till biblan och hänga med kompisar o så.

Jag är iallafall jätte glad att få några veckor med 5e ''  ''

Men asså jag vill jätte gärna få magrutor! Det är så himla sexigt    ''Tummen upp för magrutor''

Men liksom en av mina bästisar har det! Ftt snyggt!

Men jag ska försöka göra en header till min blogg! Jag gjorde en igår

fast den var inte som jag hade tänkt mig!   Och jag hållde på med den i 1 timme!

Men puss *:) Jag ska dra nu dååå!  

Av Justin Bieber - 29 oktober 2012 17:20

Mina höstbilder är uppladade så här kommer de!.:


                 


Är man inte söt???   

Av Justin Bieber - 28 oktober 2012 17:06

Hejhej!

Det här inlägget är redigerat!!

Ville bara skriva att jag ska ta bort bilderna jag har lagt upp!!

Asså haft många kommentarer i skolan och så!

Och jag tar verkligen åt mig!!!!!!!!!!

Av Justin Bieber - 27 oktober 2012 12:29

Hejhej! Evin här!!

Idag blir det läxor och sånt skit!

Tänk ifall det blir värre men Rosenalskolans läxor!!

Haha nästa år blire att man får betyg så man får verkligen kämpa!!

Idag var man ute i biblan och träffat en kille som jag inte sätt på 3 år tyyp

Asså han gick i min klass! Jaja jag bloggar mer senare eller imorn !

Herrå

Puss*;)

Av Justin Bieber - 27 oktober 2012 12:16

Namn: Evin


Efternamn: Aram


Brukar kallas: Evin


BFF : Wilma Gärtner


Skola : Internationella Engelska skolan (Ska börja Rosendalskolan)


Hobby : Fotboll,Basket,Vollyboll


Umgås: Wilma,Julia


Älskad person / personer: Julia,Yllka,Fanny,Wilma,Brikena,Asma,Anita,Judith


Saknad person / personer : Helan,Tanja,Suada,Magdalena,  (Vill hata er men jag älskar er mer för varje dag)


Ålder: 11


Killar eller tjejer: Båda!!


Intressen mellan män eller kvinnor: Bry dig inte!!



Av Justin Bieber - 26 oktober 2012 11:34

 Jag ska byta skola.. Så jag ville bara skriva att jag kommer sakna er och ni vet vilka ni är..

Jag älskar er!!! Och ni betyder allt! Vi har gått igenom så mycket tillsammans och jag kommer aldrig glömma tiderna med er i Internationella Engelska skolan i Linköping   VÄRLDENS BÄSTA SKOLA BLIR DET BARA FÖR ATT NI GÅR DÄR!!!!Jag älskar er verkligen!! Kommer mest att sakna Julia och Wilma! Det var ju hur underbart som helst att skicka lappar,Skratta,Prata,Gå runt med er! Osv ..


  Ps. Förlåt för att jag inte kunde komma till Halloween partyt som jag hade lovat er!! 


Men ni vet ju vilka ni är ! Och det är ni som har det mesta platsen i mitt hjärta !

  Puss    *Och* Kram    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej hej ! Jag heter Evin och är 11 år gammal. Jag bor i Linköping och går i Internationella Engelskaskolan!
I den här bloggen tänker jag skriva om min vardag och vänner och så. Ja 2 av de bästa vännerna jag har haft är nog säkert Julia och Wilma ! Men vä

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vem är jag för dig
 Bror
 Ängel
 Syster
 Flickvän
 Kompis
 Klasskamrat
 Främling
 Bästis

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29 30 31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards